دانلود ریپک FitGirl بازی A Hat in Time Seal the Deal برای کامپیوتر

دانلود بازی A Hat in Time هم زمان با انتشار برای سایر پلتفرم ها، در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۷ برای پلتفرم PC منتشر شد. بازی A Hat in Time یک بازی در سبک پلتفرمر سه‌ بعدی است. اگر تا حالا اسم بازی A Hat In Time به گوشتان نخورده، باید گفت این عنوان اولین بار در سال ۲۰۱۲ در کمپین کیک‌استار دیده شد و در دست توسعه قرار گرفت. طرفداران، مبلغی که سازنده برای ساخت این بازی داشتند را پرداخت کردند و تواسنتند در طی دو روز مبلغی معادل ۳۰۰ هزار دلار در مجموع به‌دست آورند. بعد از سال‌ها توسعه، سرانجام این بازی منتشر شده است. براساس اعلام سازندگان بازی A Hat in Time، تمامی مراحل طراحی شده در این بازی برای آنها بسیار منحصر به فرد بوده است.شما می توانید بازی The Lost Legends of Redwall The Scout را نیز تجربه کنید.

مراحل در دانلود بازی A Hat in Time در ۵ جهان قرار خواهد داشت و بازیکنان برای تجربه این ۵ جهان نیاز به جمع کردن کلید در مراحل مختلف خواهند داشت و پیدا کردن آیتم‌های مخفی شده در این بازی نیز برای پیشبرد مراحل مفید خواهد بود. همچنین، شخصیت Hat Kid‌ با ارتقای سطح چتر خود می‌تواند در برابر باس‌ها قرار بگیرد و با آنها مبارزه کند. در دانلود بازی A Hat in Time شما در نقش دختری گردشگر می باشید که کلاهی بزرگ بر سر خود دارد. وقتی که وسیله اصلی ماجراجویی وی یعنی “تکه های زمان” گم می شود، ماجراجویی های او متوقف می شوند. در واقع “تکه های زمان” گمشده اند و در سیاره ای نزدیک به سیاره ی زندگی وی، پخش و پلا شده اند. حالا این دخترک کوچک کلاه به سر باید با موجودات کلاه به سر در این سیاره جدید بجنگد تا بتواند به هر گوشه ای از این سیاره سفر کرده و مایحتاج خود برای ادامه سفر ماجراجویانه اش را تامین کند.

A Hat in Time Seal the Deal PC-CODEX

نسخه فشرده FitGirl با حجم ۱٫۹GB اضافه شد


oxogame | دانلود بازی , اخبار بازی بازی ,time ,دانلود ,سیاره ,مراحل ,seal ,دانلود بازی ,time seal ,ریپک fitgirl ,برای کامپیوتر ,deal برای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

راز زیبایی سایتی برای همه الموقع المعلوماتی لشیعة إفریقیا طراحی فوتوشاپ شرکت پالایش کود | اخبار کشاورزی شخصی جهت انتشار محض یار ..:: شوق پرواز ::..