شرکت توسعه صنعت ارتباطات جلوه از سال 1386 فعالیت خود را در زمینه کار گروه مخابرات رادیویی بیسیم آغاز کرد.

 

ارتباطات جلوه با دریافت مجوز رسمی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباط رادیویی اجازه ، ، نصب و راه اندازی و خدمات پس از را در حیطه کاری خود دارد. این شرکت مفتخر است اعلام نماید که توانایی لازم در طراحی شبکه رادیویی را نیز دارا می باشد.

شرکت توسعه صنعت ارتباطات جلوه بعنوان یکی از برترین وارد کننده های بیسیم موتورولا در ایران می باشد. دستگاه های موتورولا وارداتی این شرکت عبارت است از ریپیتر، مرکزی، خودرویی و دستی از نوع IS و EX، انواع منبع تغذیه اصلی و استاندارد، آنتن و کلیه لوازم جانبی بیسیم شامل آی سی ها، ترانزیستورها و کابلهای مربوط به آنها و دکل ها می باشد.

شرکت توسعه صنعت ارتباطات جلوه در این زمینه توانایی پشتیبانی از کلیه واحد های تعمیراتی مشتریان، شرکتهای تعمیر کننده همکار و مراکز مجاز تعمیر تجهیزات بیسیم را بطور مداوم و با مناسب ترین قیمت دارا می باشد.

توسعه صنعت ارتباطات جلوه در زمینه تعمیرات بیسیم به ازائه خدمات می پردازد. با آنکه تخصص ما تعمیرات بیسیم موتورولا می باشد ولی به صورت گسترده سایر برندهای بیسیم را نیز تعمیر کرده و خدمات پس از ارائه میکنیم.


ارتباطات جلوه|بیسیم|تعمیرات بیسیم|بیسیم موتورولا|واکی تاکی مجاز بیسیم ,ارتباطات ,شرکت ,جلوه ,صنعت ,توسعه ,ارتباطات جلوه ,صنعت ارتباطات ,توسعه صنعت ,شرکت توسعه ,تعمیرات بیسیم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود فیلم آهنگ پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان خريد دستگاه بند انداز برقي صورت دخترانه زنانه 2020 تاریخ فرهنگ و تمدن ملل اسلامی آساک اد پالت چوبی ❤lovir❤سایت عاشقانه لاویر سالن عقد خاطره ( با همکاری دفتر ازدواج )