سایت فراتکنو در این مقاله سعی دارد تا شما عزیزان خواننده را با مقوله کنترل زمان و بهره وری و اهمیت نقش دستگاه حضور غیاب در امر کنترل زمان و بهره وری آشنا سازد.

در ابتدای مقاله به تعریف چند اصطلاح میپردازیم

مدیریت زمان:

مدیریت زمان به انگلیسی (time management) به مجموعه اعمال و طرح هایی که به منظور کنترل آگاهانه بر روی زمانی است که صرف فعالیت های معین می شود که به منظور افزایش کارایی بهتر صورت می پذیرد گفته می شود.

مسئله مدیریت زمان (time management) از دیر باز مورد توجه تمدن های مختلف بوده است و امروزه نیز این توجه بیش از پیش وجود دارد به گونه ای که فناوری های جدید مانند دستگاه حضور و غیاب محیطی را فراهم آوردند که می توان تقریبا در مدت زمانی کوتاه به اطلاعاتی وسیع از قبیل میزان کارکرد پرسنل، مقدار اضافه کاری، میزان کسری کار و مواردی از این قبیل دست یافت وکارهای مربوط به شیفت کاری پرسنل و مدیریت زمان را بسیار نظم بخشیده و تسریع کنید و فرایندهای اداری کمتر دستخوش کاغذ بازی و ملزومات غیر لازم قرار می گیرد.

ما همواره برای موفقیت بیشتر نیازمند بکارگیری راهبرد های مدیریت زمان می باشیم این راهبردها برای استفاده بهینه از وقت تنطیم شده وجلوگیری از هدر رفت و پرتی ساعات کاری و به عنوان روشی برای پایش و کنترل زمان بکار می رود که در نتیجه منجر به افزایش بهره وری سازمان شما نیز می گردد.

در این رابطه دستگاه حضور و غیاب و بطورکلی اتوماسیون های اداری می توانند در زمینه های مختلفی از جمله :

۱- ایجاده انگیزه لازم برای انجام کار

۲- جلوگیری از اتلاف وقت

۳- کاهش فشار روزانه و درنتیجه افزایش سلامت روان و افزایش کارایی سازماندهی و بهره وری به شما در  اداره ی مجموعه کمک شایانی ارائه دهند.


دستگاه حضور و غیاب زمان ,مدیریت ,کنترل ,بهره ,افزایش ,حضور ,مدیریت زمان ,کنترل زمان ,دستگاه حضور ,افزایش بهره ,time management منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

لباس نظامی هر چی بخوای هست filebazaar arthadis81 آزمون آنلاین لباس نوزادی دانلود کده وب سایت رسمی صالحین کوشک صابر كرماني دکوراسیون مبلمان و سوریس خواب منزل