بیسیم اسباب بازی

بیسیم اسباب بازی نوعی از بیسیم مجاز میباشد.  این بی سیم توانایی برقراری ارتباط و صحبت کردن را تا برد مشخص آن داراست.

در مواردی امکان تنظیم ساعت نیز وجود دارد. طریقه کارکرد این بیسیم به نحوی است که بیسیم امواج صوتی را توسط آنتن به امواج رادیویی تبدیل میکند. برای استفاده از بیسیم اسباب بازی کافی است دکمه فرستنده و گیرنده را روشن نمایید.

برای اطلاع از قیمت بیسیم  و قیمت بی سیم اسباب بازی با برد بالا با ما تماس بگیرید. بیسیم اسباب بازی شبیه واقعی میباشد . کاربردی ترین  بازی مهیج بیسیم اسباب بازی پلیسی است. که به بیسیم اسباب بازیواکی تاکی نیز شناخته شده است.

بیسیم برد بالا

به دستگاه فرستنده و گیرنده صوت تحت شبکه و ارتباط مخابراتی یا رادیویی، بیسیم با برد بالا مجاز میگویند. در برخی موارد بیسیم با برد بالا نیاز به دستگاه سانترال و آنتن نیست. در مواردی که ارتباطات مخابراتی و رادیویی صوتی مورد نیاز باشد از بیسیم با برد بالا استفاده میگردد.

 برای تبادل اطلاعات و تبادل امواج صوتی در محدوده مجاز قابل استفاده است. بیسیم مجاز بیشتر مورد توجه حراست مجموعه های تجاری، تفریحی و مسی میباشد. بیسیم برد بالا از مجموعه انواع بیسیم نظامی مجازمیباشد.  تلفن بیسیم برد بالا مجاز نیز در مواردی جایگزین بیسیم برد بالا محسوب میگردد.

بیسیم اسباب بازی برد بالا | بیسیم اسباب بازی پلیسی

بیشتر بچه ها و والدین دنبال بیسیم هایی هستند که برد بیشتری را پوشش بدهد تا بتوانند از آن لذت بیشتری ببرند. مدل های وارداتی ما برای بی سیم اسباب بازی دارای برد متناسبی است که هم در محدوده بیسیم های مجاز است و هم برای کودکان مناسب است.

بی سیم اسباب بازی برای بچه ها جالب و جذاب است. بدلیل اینکه بچه ها همواره به ابزار و وسایل متفاوت و شبیه واقعیت علاقمند هستند. این بیسیم ها به بچه ها حس مهم بودن را می دهد و می تواند در شکل گیری بازی های گروهی و اجتماعی آنها مفید و موثر باشد. بی سیم های اسباب بازی حدودا فاصله 50 الی 60 متر را پوشش می دهند. با باطری کار می کنند. این بیسیم ها مجهز به ساعت دیجیتالی هم می باشد.

در کل واکی تاکی و یا بی سیم اسباب بازی می تواند یک سرگرمی مناسب برای بچه تان باشد.

بیسیم اسباب بازی , بیسیم اسباب بازی پلیسی , بی سیم اسباب بازی با برد بالا , بیسیم اسباب بازی واکی تاکی

بیسیم اسباب بازی , بیسیم اسباب بازی پلیسی , بی سیم اسباب بازی با برد بالا , بیسیم اسباب بازی واکی تاکی

قیمت بیسیم اسباب بازی

برای اطلاع از قیمت بیسیم اسباب بازی برد بالا با ما تماس بگیرید. کارشناسان در خصوص  بیسیم برد بالامجاز راهنمایی خواهند داشت. ما مدل های مختلفی از بیسیم برای کودکان را داریم. برای تکی و عمده تماس بگیرید.

لینک های مرتبط : بیسیم موتورولا  ،  بیسیم ،  واکی تاکی