تست ابوعلی سینا برای تشخیص بارداری گرداوری شد

 

تست ابوعلی سینا برای تشخیص بارداری

 

بارداری در حقیقت یکی از مهم ترین دوره های زندگی یک زن برای شروع مادر شدن می باشد. برخی از آنها به دلیل قرار داشتن در محل هایی خاص استفاده از روش های نوین برای مطمئن شدن از بارداری خود را باور ندارند و آنها را آسیب زننده تصور می کنند. برای چنین افرادی روش های سنتی برای تشخیص بارداری در نظر گرفته شده که معمولا جواب های قطعی را با خود به همراه دارند. در ادامه به چند مورد از این تست های تشخیصی خواهیم پرداخت.

شاید در بین گزینه های مربوط به تست های سنتی بارداری به تست هایی با استفاده از وایتکس برخورده باشید. هیچ گاه این تست را انجام ندهید ، زیرا از نظر طب سنتی کاری بیهوده و بسیار خطرناک برای جنین می باشد. در نتیجه ممکن است برای تشخیص قطعی ، عملی را انجام دهید که تا پایان عمر پشیمان شوید. اما از نظر پزشکان طب سنتی یک سری از تست های بارداری بسیار خوب و کم خطر و تقریبا قطعی هستند.

زن بارداری که به بارداری خود شک دارد باید این تصور را داشته باشد که برای نیم تا 1 روز نباید غذا بخورد. پس از این زمان کوتاه که فرد احساس گرسنگی شدیدی را دارد می تواند برخی از مواد را در داخل واژن خود قرار دهد ، در صورتی که بو یا طعم این مواد را در محیط دهان خود حس کند معمولا در زمان بارداری قرار ندارد ، اما اگر چیزی را احساس نکنید احتمال باردار بودن شما بسیار زیاد است. این مواد عبارتند از : یک حبه سیر ، چوب دارچین کوچک ، یک دانه هل ، یک تکه کوچک از پیاز و . . . می باشد. حتما مواد مورد نظر را با رعایت اصول بهداشتی در داخل واژن خود قرار دهید و قبل و بعد از قراردادن دست های خود را به خوبی بشویید.


سلامت بارداری ,مواد ,سنتی ,تشخیص ,قطعی ,برای تشخیص ,تشخیص بارداری ,سینا برای ,ابوعلی سینا ,برای تشخیص بارداری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اموزش سکس دانلود آهنگ جدید شبروز طراحی اپلیکیشن روانشناسی VOIP