به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، محد آزاد رئیس اتحادیه آهن ان با اشاره به هزینه های گزاف تولید فولاد در کشور گفت: با توجه به افزایش قیمت زغال سنگ و مواد اولیه، و به دنبال آن افزایش قیمت فولاد در بازار های جهانی و افزایش مقدار دستمزد کارگران، احتمالا در سال آینده قیمت محصولات فولادی بطور میانگین حدود 20 تا 30 درصد افزایش خواهد یافت.

محمد آزاد در ادامه به بررسی مهم ترین عوامل افزایش قیمت فولاد در بازارهای جهانی پرداخت و گفت: یکی از مهم ترین عوامل در بالا رفتن قیمت فولاد در بازار های جهانی، کشور چین می باشد. کشور چین به عنوان بزرگترین  تعیین کننده قیمت فولاد در جهان می باشد که در حال حاضر تصمیم به باز سازی و همچنین مدرن سازی بازار فولاد کشور می باشد، به همین دلیل میزان صادرات فولادش را به شدت کاهش داده است و این موضوع باعث شده قیمت محصولات فولادی در بازار های جهانی افزایش یابد. اما با توجه به بررسی های صورت گرفته، این احتمال نیز وجود دارد که این کشور به هر دلیلی از تصمیم خود صرف نظر کرده و روند ساخت وسازش را متوقف کند و در پی آن مجددا محصولات فولادی را به بازار روانه کرده و موجب کاهش شدید قیمت ها شود.
رئیس اتحادیه آهن‌ ان در ادامه افزود: کشور چین در سال گذشته حدود 110 تا 120 میلیون تن صادرات محصولات فولادی داشته که در حال حاضر این میزان را به 10 تا 15 میلیون تن ورق فولادی رسانده است و بخش اعظمی از مقاطع اهنی خود را برای ساخت و ساز عمرانی داخل کشور صرف کرده و صادر نمی کند.

محمد آزاد در پایان با بیان اینکه تولیدکنندگان کشور باید میزان تولیدشان را افزایش دهند، اظهار داشت: علیرغم شرایط بوجود آمده در بازارهای جهانی، در برنامه های دولتی، فولادسازان موظفند تولید خود را افزایش دهند و باید میزان تولید مقاطع آهنی را از حدود ۲۱ میلیون تن فعلی به بیش از ۲۵ میلیون تن برسانند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید


آهن پرایس افزایش ,قیمت ,کشور ,بازار ,فولاد ,میزان ,افزایش قیمت ,محصولات فولادی ,قیمت فولاد ,باید میزان ,ترین عوامل ,قیمت محصولات فولادی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بهداشت حرفه ای و ایمنی کار ترازو-باسکول آیا مایلید عینک تون را عوض کنید ؟ سلامت مرجع کنکور ایران دانلود برای شما نیلا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. lilini